Lumea vazuta prin ochii unui psiholog!

Mann und sein Spiegelbild zeichnen sich selbstCineva, mi-a spus  cam asa:”sunt dezamagit/a de mine…de faptul ca azi nu pot sa ies din starea aiurita in care am cazut de ieri…si poate , poate cu atat mai mult nu pot sa ies pentru ca imi lipseste intelegerea celor dragi mie, cei care conteaza cel mai mult pentru mine etc. Spre exemplu mi-am pus o intrebare:  oare suferinta interioara a unor persoane ii poate impinge sa faca gesturi absurde, dezamagitoare pentru cei dragi sufletului lor, doar din dorinta de a atrage atentia asupra lor?Dragilor, a merge la psiholog nu este un moft, este o necesitate!
De aceea am ales sa vorbesc azi despre asta, si vreau sa trag un semnal de alarma pentru ca ma simt datoare sa o fac. Am ajuns la concluzia ca tu faci ca lucrurile sa se intample in viata ta!
Neprietenos  sau sociabil, plin de compasiune sau rece, încrezătoar în sine sau vulnerabil: psiholog fiind am înţeles ceea ce caracterizează fiinţa noastră,  şi ceea ce dezvăluie  trăsăturile noastre de CARACTER  altfel despre noi. Asadar dragii mei, grija mare la PROBLEME, mergeti la PSIHOLOG sa invatati sa treceti peste ele elegant si matur! GM

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.